Lider je transformator i glavni motor transformacije u nabavi

Rast outsourcinga nabave
15. rujna 2016.
Osvrt na 11. konferenciju – Danijel Banek
14. studenoga 2016.

Lider je transformator i glavni motor transformacije u nabavi

Kako definirati leadership u okruženju gdje menadžment nije prepoznao važnost nabave, pitao je Draško Jelavić, osnivač konzultantske kuće Cirtuo, sudionike okruglog stola o Leadershipu u nabavi, ujedno i slogana 11. konferencije o nabavi.

– Ne ovisi rad voditelja nabave o tome shvaća li CEO koliko je važna njegova uloga, ponudila je svoj odgovor Jasmina Malnar, voditeljica dijela nabave u Hrvatskom telekomu.

Suosnivačica i predsjednica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS), Marina Lindič pojasnila je da se strateški pozicija nabave ne razlikuje puno u Sloveniji i Hrvatskoj. Njezino mišljenje jest da je na voditeljima nabave i na udruženjima zadatak da dižu ugled profesije i svojim dobrim radom pokažu da nabava može doprinijeti dobrim rezultatima poduzeća.

Osim svojim radom, lideri čine promjene i svojim karakteristikama koje bi, prema mišljenju Gjane Bekić, direktorice nabave u Francku, trebale ujediniti liderske i menadžerske vještine.

 

Originalni članak preuzet s portala lider.media

Ostatak pročitajte na ovom linku.

LinkedIn
LinkedIn
Share
Instagram