Self-marketing

Konferencija 2013.
21. studenoga 2013.
Pratite burzu pamuka
28. studenoga 2014.

Self-marketing

Profesionalci u nabavi trebaju self-marketing

Piše: Željka Laslavić, 25.11.2014.

– Profesionalci u nabavi obično su percipirani kao introvertirani tipovi. Kada nešto dobro naprave rijetko to znaju kvalitetno preze- ntirati u tvrtki. Stoga je tzv. self marketing, odnosno samopromocija jedan od načina da podignete vrijednost nabavnog odjela u kompaniji – poručio je Danijel Banek, izvršni direktor nabave Atlantic grupe sudionicima konferencije o nabavi koja se danas održava u zagrebačkom Green Goldu, u organizaciji Lidera i Hrvatske udruge nabavne djelatnosti.

Konferencija je okupila čelnike nabava u najznačajnijim hrvatskim tvrtkama, uključujući i Baneka, koji je na primjeru Atlantic grupe objasnio značaj tzv. category managementa (upravljanja nabavnim kategorijama).

– Više od 75 posto svih odjela nabave category management stavljaju među top tri prioriteta u nabavi. Međutim, svega četvrtina odjela je do kraja optimizirala taj koncept unutar svojih organizacija. One koje su u tome najdalje otišle danas imaju četiri puta bolje rezultate u nabavi od onih koji u tome zaostaju. Primarni zadatak CM-a je optimizacija troškova, međutim nemoguće ga je implementirati bez podrške top menadžmenta – ispričao je Banek.

Stručnjak u A.T. Kearneyu, Michael F. Strohmer koji je nedavno izdao knjigu Pursasing chess bord, objasnio je ulogu Supplier relationship manegement (SRM), odnosno kako tvrtke mogu unaprijediti odnose sa svojim strateškim dobavljačima, iskoristiti svoje baze dobavljača i s njima razvijati inovacije.

LinkedIn
LinkedIn
Share
Instagram