
Konferencija o raznovrsnosti ponuđača u postupku nabave
17. veljače 2017.
Edukacijski program na Bledu iz domene nabave za članove HUND-a
21. ožujka 2017.U hotelu Westin u Zagrebu 16. ožujka održan je prvi ovogodišnji stručni event u organizaciji HUND-a i tvrtke RIS. Event je koncipiran po principu mini konferencije, predavači s bogatim iskustvom u nabave i aktualne teme privukle su nabavne profesionalce iz cijele Hrvatske i šire regije. Okosnica skupa bila je digitalna transformacija nabavnog procesa – kako i zašto.
Prvi se dio konferencije temeljio na konkretnim korisničkim iskustvima u implementaciji specijaliziranih rješenja za podršku nabavnom procesu i savjetima te kako najbolje iskoristiti ta rješenja i uz njihovu pomoć stvoriti učinkovitu nabavu. Drugi dio posvećen je informatičkoj strani priče, odnosno elektroničkoj podršci nabave.
Voditeljica nabave u Croatia osiguranju Renata Ivaštinović svojim kolegama prezentirala je svoje bogato nabavno iskustvo stjecano u više multinacionalnih korporacija i u različitim gospodarskom granama. U svakom novom poslovnom okruženju susrela se s različitim korisničkim zahtjevima i njihovim posebnostima. U ulozi voditelja nabave implementirala je suvremene metode, procedure, pravilnike te različite elektroničke alate. U svojem izlaganju istaknula je kako je mogućnost uvida u podatke jedan od najvažnijih momenata uspješnog nabavljača.
Daniela Banković okupljenima je prezentirala kako je Zračna luka Pula kao obveznik javne nabave provela u svoje procese digitalnu transformaciju nabave. Prvi korak ka poptunoj informatizaciji je korištenje alata za provođenje elektroničkih aukcija, a Banković, kao voditeljica nabave u toj tvrtki prezentirala je i rezultate korištenja istih.
Danko Pigac i Igor Strmečki dali su okvir suvremenom fenomenu digitalne transformacije, a Daniel Pavlić, voditelj odjela za razvoj i istraživanje sustava za upravljanje i analizu troškova u RIS-u, prezentirao je provođenje projekta nabave u specijaliziranom rješenju za nabavu.
Konferencija je potaknula niz zanimljivih pitanja i diskusija tijekom kojih su svi okupljeni aktivno sudjelovali u raspravi u nastojanju da svojim kolegama na temelju iskustva iz vlastite prakse daju pravi savjet za rješavanje problema. Zaključak je kako današnja nabava može učinkovito funkcionirati jedino sinergijom upotrebe elektroničkih alata i vještinama nabavnih profesionalca.
Ovo je tek prvo ovogodišnje događanje HUND-a, novo druženje očekuje nas već u svibnju.