Konferencija 2009.

Konferencija 2012.
27. siječnja 2012.

Konferencija 2009.

Poziv na godišnju konferenciju Hrvatske udruge nabavne djelatnosti 
Konferencija: Nabava – nove uloge i odgovornosti za poslovanje poduzeća 

Mjesto i vrijeme održavanja: Hotel Antunović, Zagreb – 02. i 03. travnja 2009.

Poštovani kolege i kolegice,

Pozivamo Vas na do sada najveću konferenciju Hrvatske udruge nabavne djelatnosti 02. i 03. travnja. 2009, s atraktivnim programom u oba dana.

S obzirom na uvijek aktualno pitanje razvoja nabavne funkcije u poduzećima i institucijama u Hrvatskoj, ovaj put nudimo niz interesantnih predavanja od strane vrhunskih domaćih i stranih predavača.

Prvi puta konferencija se održava tijekom dva dana, od kojih drugim danom dominiraju okrugli stolovi posvećeni aktualnim izazovima u nabavi. Praktično orijentirani sudionici konferencije mogu na taj način sa kolegama iz drugih poduzeća razmijeniti iskustva u svim relevantnim područjima nabave (pogledajte teme). Zaključci okruglih stolova biti će prikazani isti dan po završetku rasprava. Okrugli stolovi su ograničeni na 50 sudionika podijeljenih u pet grupa, iz tog razloga preporučamo što bržu prijavu.

Kako bi još bolje ojačali spoznaje o razvoju nabave u Hrvatskoj, tako u pripremi ove konferencije u suradnji sa konzultantskom tvrtkom Cirtuo provodimo do sada najopsežnije istraživanje nabavne prakse u nas. Poziv na sudjelovanje u istraživanju odnosno upitnik dobit ćete prije konferencije, a rezultati će biti predstavljeni prvog dana konferencije.

I u vremenima nepovoljnih ekonomskih uvjeta, ovakvo druženje među nabavnim profesionalcima daje pozitivne impulse, pogotovo u smislu promocije struke i važnosti nabave. Stoga se veselimo Vašem dolasku, te nagoviještamo atraktivnu konferenciju i ugodno druženje sa kolegama.

Za sva pitanja možete kontaktirati gđu. Mihaelu Miljković na broj +385 (0)99 531 1688 ili putem e-maila mihaela.miljkovic@hund.hr, kao i Vesnu Jungić-Tišljar na broj +385 (0)98 450 225 ili putem e-maila vesna.jungic-tisljar@hund.hr.

Srdačan pozdrav,

Vesna Jungić-Tišljar

Predsjednica HUND-a

Zagreb, 18. veljače 2009.

Konferencija HUND-a 2. i 3. travnja “Nabava – nove uloge i odgovornosti za poslovanje poduzeća”

Agenda 1. dan / četvrtak, 2. travnja 2009

8:30 9:00 Okupljanje uz kavu i registracija
Tema predavanja Predavač Kompanija Funkcija Država Jezik
9:00 9:15 Uvodna riječ organizatora Vesna Jungić-Tišljar HUND Predsjednica Hrvatska
9:15 10:00 Nova odgovornost nabave – likvidnost, troškovi, rizici Danijel Banek Atlantic Grupa Direktor nabave Hrvatska HR
10:00 10:45 Razvoj sustava javne nabave u RH – principi, ciljevi i načela Dražen Ivanušec Uprava javne nabave RH Ravnatelj uprave Hrvatska HR
10:45 11:00 Pauza
11:00 11:45 Upravljanje nabavnim kategorijama u proizvodnim poduzećima Giovanni Atti AgustaWestland Direktor nabave Italija EN
11:45 12:30 Strategije razvoja nabavne djelatnosti u Hrvatskoj Draško Jelavić Cirtuo Managing Partner Austrija HR
12:30 14:00 Svečani ručak
14:00 14:45 Transparentnost troškova kao osnova profesionalne nabave Frank Weinert Costdata AG CEO Njemačka DE
14:45 15:30 Trendovi kretanja cijena sirovina sa stanovišta recesije Tom Bundgaard Kairoscommodities Glavni analitičar Danska EN
15:30 15:45 Pauza
15:45 16:30 Razvoj funkcije nabave u globalnoj kompaniji Klaus Allisat BMW Motorcycles Direktor nabave Njemačka EN
16:30 17:15 Mjere štednje kao odgovor na trenutnu ekonomsku situaciju Ivan Perić Ericsson Nikola Tesla Direktor nabave Hrvatska HR
17:15 Završetak 1. dana

Agenda 2. dan / petak, 3. travnja 2009

8:30 8:45 Okupljanje uz kavu i registracija
Tema predavanja Predavač Kompanija Funkcija Država Jezik
8:45 9:00 Uvodna riječ organizatora Vesna Jungić-Tišljar HUND Predsjednica Hrvatska HR
9:00 10:00 Strategije i izazovi nabave u doba recesije Svante L. Axelsson Svjetska federacija nacionalnih nabavnih udruga Predsjednik Švedska EN
10:00 10:15 Pauza
10:15 10:30 Uvod u okrugle stolove Vesna Jungić-Tišljar & Draško Jelavić HUND Hrvatska HR
10:30 12:30 Okrugli stolovi 1. dio
Teme: strategija, organizacija nabave, razvoj ljudskih resursa, upravljanje  dobavljačima
Moderatori HUND-a HUND HR
12:30 13:30 Svečani ručak
13:30 15:30 Okrugli stolovi 2. dio
Teme: strateška nabava, nabavni kontroling, informatička potpora, interni klijenti
Moderatori HUND-a HUND HR
15:30 15:45 Pauza
15:45 16:30 Prezentacija rezultata okruglih stolova i diskusija Vesna Jungić-Tišljar & Draško Jelavić HUND HR
16:30 Završetak 2. dana

Organizator pridržava prava kratkoročne izmjene programa.

Event Manager & Public Relations: Mihaela Miljković, 385 (0)99 531 1688,mihaela.miljkovic@hund.hr, fax: +385 (0)1 349 9387

Kratke biografije predavača biti će objavljenje na stranici HUND-a početkom ožujka 2009.

LinkedIn
Share
Instagram