Konferencija 2012.
27. siječnja 2012.KONFERENCIJA: “NABAVA – NOVE ULOGE I ODGOVORNOSTI ZA POSLOVANJE PODUZEĆA”
Mjesto i vrijeme održavanja: Hotel Antunović, Zagreb – 02. i 03. travnja 2009.
Poštovani kolege i kolegice,
Pozivamo Vas na do sada najveću konferenciju Hrvatske udruge nabavne djelatnosti 02. i 03. travnja. 2009, s atraktivnim programom u oba dana.
S obzirom na uvijek aktualno pitanje razvoja nabavne funkcije u poduzećima i institucijama u Hrvatskoj, ovaj put nudimo niz interesantnih predavanja od strane vrhunskih domaćih i stranih predavača.
Prvi puta konferencija se održava tijekom dva dana, od kojih drugim danom dominiraju okrugli stolovi posvećeni aktualnim izazovima u nabavi. Praktično orijentirani sudionici konferencije mogu na taj način sa kolegama iz drugih poduzeća razmijeniti iskustva u svim relevantnim područjima nabave (pogledajte teme). Zaključci okruglih stolova biti će prikazani isti dan po završetku rasprava. Okrugli stolovi su ograničeni na 50 sudionika podijeljenih u pet grupa, iz tog razloga preporučamo što bržu prijavu.
Kako bi još bolje ojačali spoznaje o razvoju nabave u Hrvatskoj, tako u pripremi ove konferencije u suradnji sa konzultantskom tvrtkom Cirtuo provodimo do sada najopsežnije istraživanje nabavne prakse u nas. Poziv na sudjelovanje u istraživanju odnosno upitnik dobit ćete prije konferencije, a rezultati će biti predstavljeni prvog dana konferencije.
I u vremenima nepovoljnih ekonomskih uvjeta, ovakvo druženje među nabavnim profesionalcima daje pozitivne impulse, pogotovo u smislu promocije struke i važnosti nabave. Stoga se veselimo Vašem dolasku, te nagoviještamo atraktivnu konferenciju i ugodno druženje sa kolegama.
Za sva pitanja možete kontaktirati gđu. Mihaelu Miljković na broj +385 (0)99 531 1688 ili putem e-maila mihaela.miljkovic@hund.hr, kao i Vesnu Jungić-Tišljar na broj +385 (0)98 450 225 ili putem e-maila vesna.jungic-tisljar@hund.hr.
Srdačan pozdrav,
Vesna Jungić-Tišljar
Zagreb, 18. veljače 2009.
Konferencija HUND-a 2. i 3. travnja “Nabava – nove uloge i odgovornosti za poslovanje poduzeća”
Agenda 1. dan / četvrtak, 2. travnja 2009
8:30 | 9:00 | Okupljanje uz kavu i registracija | |||||
Tema predavanja | Predavač | Kompanija | Funkcija | Država | Jezik | ||
9:00 | 9:15 | Uvodna riječ organizatora | Vesna Jungić-Tišljar | HUND | Predsjednica | Hrvatska | |
9:15 | 10:00 | Nova odgovornost nabave – likvidnost, troškovi, rizici | Danijel Banek | Atlantic Grupa | Direktor nabave | Hrvatska | HR |
10:00 | 10:45 | Razvoj sustava javne nabave u RH – principi, ciljevi i načela | Dražen Ivanušec | Uprava javne nabave RH | Ravnatelj uprave | Hrvatska | HR |
10:45 | 11:00 | Pauza | |||||
11:00 | 11:45 | Upravljanje nabavnim kategorijama u proizvodnim poduzećima | Giovanni Atti | AgustaWestland | Direktor nabave | Italija | EN |
11:45 | 12:30 | Strategije razvoja nabavne djelatnosti u Hrvatskoj | Draško Jelavić | Cirtuo | Managing Partner | Austrija | HR |
12:30 | 14:00 | Svečani ručak | |||||
14:00 | 14:45 | Transparentnost troškova kao osnova profesionalne nabave | Frank Weinert | Costdata AG | CEO | Njemačka | DE |
14:45 | 15:30 | Trendovi kretanja cijena sirovina sa stanovišta recesije | Tom Bundgaard | Kairoscommodities | Glavni analitičar | Danska | EN |
15:30 | 15:45 | Pauza | |||||
15:45 | 16:30 | Razvoj funkcije nabave u globalnoj kompaniji | Klaus Allisat | BMW Motorcycles | Direktor nabave | Njemačka | EN |
16:30 | 17:15 | Mjere štednje kao odgovor na trenutnu ekonomsku situaciju | Ivan Perić | Ericsson Nikola Tesla | Direktor nabave | Hrvatska | HR |
17:15 | Završetak 1. dana |
Agenda 2. dan / petak, 3. travnja 2009
8:30 | 8:45 | Okupljanje uz kavu i registracija | |||||
Tema predavanja | Predavač | Kompanija | Funkcija | Država | Jezik | ||
8:45 | 9:00 | Uvodna riječ organizatora | Vesna Jungić-Tišljar | HUND | Predsjednica | Hrvatska | HR |
9:00 | 10:00 | Strategije i izazovi nabave u doba recesije | Svante L. Axelsson | Svjetska federacija nacionalnih nabavnih udruga | Predsjednik | Švedska | EN |
10:00 | 10:15 | Pauza | |||||
10:15 | 10:30 | Uvod u okrugle stolove | Vesna Jungić-Tišljar & Draško Jelavić | HUND | Hrvatska | HR | |
10:30 | 12:30 | Okrugli stolovi 1. dio Teme: strategija, organizacija nabave, razvoj ljudskih resursa, upravljanje dobavljačima |
Moderatori HUND-a | HUND | HR | ||
12:30 | 13:30 | Svečani ručak | |||||
13:30 | 15:30 | Okrugli stolovi 2. dio Teme: strateška nabava, nabavni kontroling, informatička potpora, interni klijenti |
Moderatori HUND-a | HUND | HR | ||
15:30 | 15:45 | Pauza | |||||
15:45 | 16:30 | Prezentacija rezultata okruglih stolova i diskusija | Vesna Jungić-Tišljar & Draško Jelavić | HUND | HR | ||
16:30 | Završetak 2. dana |
Organizator pridržava prava kratkoročne izmjene programa.
Event Manager & Public Relations: Mihaela Miljković, 385 (0)99 531 1688,mihaela.miljkovic@hund.hr, fax: +385 (0)1 349 9387
Kratke biografije predavača biti će objavljenje na stranici HUND-a početkom ožujka 2009.